Jak możemy Ci pomóc?
Dostawa
Do domu
Dla zalogowanych
  • thumbnail
    Standardowa
    2-3 dni robocze
    12,99 zł
Zamówienia o wartości powyżej 35,00 zł
  • thumbnail
    Standardowa
    2-3 dni robocze
    0,00 zł
Dla niezalogowanych
  • thumbnail
    Standardowa
    2-3 dni robocze
    12,99 zł
* Z powodów logistycznych obecnie wysyłkę towaru realizujemy wyłącznie na terenie Polski.
Metody dostawy przez hebe partnerów
* Z powodów logistycznych obecnie wysyłkę towaru realizujemy wyłącznie na terenie Polski.
Częste pytania
  • Darmowa dostawa - kiedy mogę z niej skorzystać?
    Koszt dostawy jest bezpłatny dla Klientów posiadających Kartę My Hebe przy zamówieniu powyżej 79 zł (za wyjątkiem dostawy Hebe Express) oraz 249 zł dla Klientów, którzy nie posiadają naszej Karty My Hebe. Darmowa dostawa dotyczy również odbioru w sklepie stacjonarnym
  • Czy mogę zamówić paczkę za granicę?
    Z powodów logistycznych obecnie wysyłkę towaru realizujemy wyłącznie na terenie Polski. Jeśli chcesz zamówić Nasze produkty na teren Czech lub Słowacji, rekomendujemy złożenie zamówienia poprzez dedykowane strony: hebe.com/cz lub hebe.com/sk
  • Czy mogę odebrać paczkę w sklepie stacjonarnym hebe?
    Tak, możesz bezpłatnie odebrać przesyłkę z produktami z hebe.pl i aplikacji w wybranym przez Ciebie sklepie stacjonarnym. Przy odbiorze wystarczy podać numer zamówienia. Odbiór w sklepie stacjonarnym jest niemożliwy dla produktów od hebe partnera.
  • W jakich dniach dostarczane są produkty?
    Dostarczenie produktów zależy od sposobu dostawy. 1) Metodą Hebe Express produkty dostarczane są 6 dni w tygodniu (jest to zależne od lokalizacji) | 2) Do paczkomatu InPost produkty dostarczane są od poniedziałku do soboty | 3). Do punktów odbioru produkty dostarczane są od poniedziałku do soboty oraz w niedziele niehandlowe | 4). Standardowym Kurierem paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku
  • Czy za dostawę produktów od Hebe Partnera płacę osobno?
    Nie, koszt dostawy jest jeden, niezależnie w ile paczek zamówienie jest spakowane
  • Czy mogę odebrać paczkę z produktami od Hebe Partnera w sklepie stacjonarnym Hebe?
    Nie, zamówienia z produktami od hebe partnera mogą zostać wysłane do paczkomatu lub kurierem
Problemy techniczne
  • Spełniam warunki do otrzymania darmowej wysyłki, ale koszty dostawy doliczają się do mojego zamówienia.
    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta - https://www.hebe.pl/kontakt
  • Status zamówienia zmienił się na „wysłane”, ale paczka nie została dostarczona. Co zrobić?
    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta - https://www.hebe.pl/kontakt