Jak możemy Ci pomóc?
Reklamacje
  • Jak i w jakim terminie mogę złożyć reklamację na zakupiony produkt?

    Masz prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od momentu dokonania zakupu. Do jej złożenia potrzebny jest dowód zakupy (paragon wyciąg z konta lub potwierdzenie płatności online). Możesz złożyć reklamacje produktów z hebe.pl poprzez zgłoszenie się do dowolnego sklepu stacjonarnego hebe z reklamowanym produktem i dowodem zakupu lub odesłanie reklamowanego produktu wraz z protokołem reklamacyjnym na wskazany w formularzu adres

  • Moje zamówienie zostało błędnie skompletowane / produkty w zamówieniu są uszkodzone

    Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. W takiej sytuacji prosimy o złożenia reklamacji. Do jej złożenia potrzebny jest dowód zakupu (paragon, wyciąg z konta lub potwierdzenie płatności online). Możesz złożyć reklamację poprzez zgłoszenie się do sklepu stacjonarnego hebe z reklamowanym produktem i dowodem zakupu lub odesłanie reklamowanego produktu wraz z protokołem reklamacyjnym na wskazany w formularzu adres

  • Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?

    Czas na ustosunkowanie się do reklamacji to 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia reklamacji przez Klienta

  • Co zrobić jeżeli paczka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona?

    Jeżeli zauważysz, że dostarczona przez kuriera paczka jest uszkodzona, prosimy o odmówienie jej przyjęcia oraz poinformowanie nas przez Biuro Obsługi Klienta. Zgłosimy reklamację do przewoźnika i skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszego postępowania reklamacyjnego

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację na produkt od hebe partnera?
    Masz prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od momentu otrzymania przesyłki, jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z umową. Do jej złożenia potrzebny jest dowód zakupu (paragon, wyciąg z konta lub potwierdzenie płatności online). Aby złożyć reklamację online, zgłoś ją do Biura Obsługi Klienta. . BOK przekażę sprawę do Partnera Hebe i poinformuję Cię o kolejnych krokach zgłoszenia reklamacyjnego. Jeśli dostawę realizował Hebe Partner – reklamowany produkt wraz z opisem wady oraz formularzem reklamacyjnym należy odesłać na adres zwrotu Hebe Partnera. Jeśli dostawę realizowało Hebe – reklamowany produkt wraz z opisem wady oraz formularzem reklamacyjnym należy odesłać na adres zwrotu Hebe. Informację, kto realizował dostawę zamówienia, znajdziesz w jego podsumowaniu.