Jak możemy Ci pomóc?
Zwroty
Produkt kupiony od Hebe Partnera
  • Zwrot kurierem
    Zwrot kurierem
    • Produkty od Hebe Partnera są wysyłane bezpośrednio od Niego w oddzielnej paczce. W takim przypadku zwrot należy odesłać bezpośrednio do Hebe Partnera.


      guide-step-1
      Wypełnij formularz. Znajdziesz go w paczce z zamówieniem otrzymanym od Hebe Partner.
      Jeśli nie możesz znaleźć formularza od zamówienia, napisz na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
    • guide-step-2
      Do wybranego kartonu włóż produkty, które chcesz zwrócić.
      Nie możesz zwrócić produktów, które były używane, zostały otwarte lub uszkodzone.
    • guide-step-3
      Pamiętaj, aby włożyć paragon i wypełniony formularz.
      Te dokumenty są niezbędne, aby Partner mógł dokonać szybkiego i sprawnego zwrotu środków.
    • guide-step-4
      Nadaj paczkę na adres podany w formularzu zwrotu od Partnera Hebe.
      Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
    • guide-step-5
      Wyślij przesyłkę na wskazany adres.
      Masz 14 dni na zwrot od momentu odebrania przesyłki.
    • guide-step-6
      Zwrot kwoty otrzymasz w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.
      Środki otrzymasz w takiej formie jak dokonywałeś płatności.
    • Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
Produkt kupiony online
  • Zwrot w sklepie stacjonarnym
    Zwrot w sklepie stacjonarnym
    • Produkty zakupione od Hebe Partnera należy odesłać na adres wskazany w formularzu zwrotu danego Partnera. Nie możemy go przyjąć w sklepie stacjonarnym.


      Nie ma możliwości zwrotu produktów opłaconych za pomocą PayPo lub Twisto w sklepie stacjonarnym. Produkty należy odesłać na adres:                    
      Zwrot/Reklamacja
      Hebe Centrum Dystrybucyjne
      ul. Przejazdowa 58
      05-800 Pruszków



      Pozostałe produkty możesz zwrócić w kilku prostych krokach:
      guide-step-1
      Chcesz zwrócić produkt? Masz na to 14 dni od odebrania przesyłki.
      Wypełnij formularz zwrotu. Znajdziesz go w paczce z zamówieniem lub pobierz poniżej.
    • guide-step-2
      Wybierz produkty, które chcesz zwrócić. Zapakuj je tak, aby bezpiecznie donieść je do sklepu.
      Nie możesz zwrócić produktów, które były używane, zostały otwarte lub uszkodzone.
    • guide-step-3
      Pamiętaj, aby zabrać paragon oraz wypełniony formularz.
      Te dokumenty są niezbędne, abyśmy mogli dokonać szybkiego i sprawnego zwrotu płatności.
    • guide-step-4
      Zanieś produkty do najbliższego sklepu Hebe.
      Masz 14 dni na zwrot od momentu odebrania przesyłki. Aktualną listę adresów sklepów Hebe znajdziesz tutaj
    • guide-step-5
      Kwotę zwrócimy Ci w gotówce - niezależnie od formy płatności.
      Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
    • Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
  • Zwrot kurierem
    Zwrot kurierem
    • Produkty zakupione od Hebe Partnera należy odesłać na adres wskazany w formularzu zwrotu danego Partnera.


      Pozostałe produkty możesz zwrócić w kilku prostych krokach:
      guide-step-1
      Chcesz zwrócić produkt? Masz na to 14 dni od odebrania przesyłki.
      Wypełnij formularz zwrotu. Znajdziesz go w paczce z zamówieniem lub pobierz poniżej.
    • guide-step-2
      Do wybranego kartonu włóż produkty, które chcesz zwrócić.
      Nie możesz zwrócić produktów, które były używane, zostały otwarte lub uszkodzone.
    • guide-step-3
      Pamiętaj, aby włożyć do paczki paragon i wypełniony formularz.
      Te dokumenty są niezbędne, abyśmy mogli dokonać szybkiego i sprawnego zwrotu płatności.
    • guide-step-4
      Nadaj paczkę na poniższy adres.
      Zwrot/Reklamacja
      Hebe Centrum Dystrybucyjne
      ul. Przejazdowa 58
      05-800 Pruszków
    • guide-step-5
      Wyślij przesyłkę na wskazany adres.
      Masz 14 dni na zwrot od momentu odebrania przesyłki.
    • guide-step-6
      Zwrot kwoty otrzymasz w ciągu 14 dni od odebrania przez nas przesyłki.
      Środki otrzymasz w takiej formie jak dokonywałeś płatności.
      Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
    • Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
Produkt kupiony w sklepie stacjonarnym
  • Zwrot w sklepie stacjonarnym
    Zwrot w sklepie stacjonarnym
    • guide-step-1
      Posiadasz 14 dni na zwrot od momentu zawarcia transakcji
      Datę zawarcia transakcji znajdziesz na paragonie.
    • guide-step-2
      Wybierz produkty, które chcesz zwrócić. Zapakuj je tak, aby bezpiecznie donieść je do sklepu.
      Nie możesz zwrócić produktów, które były używane, zostały otwarte lub uszkodzone.
    • guide-step-3
      Pamiętaj, aby zabrać ze sobą paragon.
      Te dokumenty są niezbędne, abyśmy mogli dokonać szybkiego i sprawnego zwrotu płatności.
    • guide-step-4
      Zanieś produkty do najbliższego sklepu Hebe.
      Masz 14 dni na zwrot od momentu zawarcia transakcji. Aktualną listę adresów sklepów Hebe znajdziesz tutaj
    • guide-step-5
      Kwotę zwrócimy w taki sam sposób jakim była dokonywana płatności podczas zakupów:

      płatności gotówką- zwrot gotówki
      płatność kartą- zwrot na kartę płatniczną
      karta podarunkowa- zwrot gotówki lub zwrot na kartę podarunkową

      Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00


      Produkty zakupione od Hebe Partnera należy odesłać na adres wskazany w formularzu zwrotu danego Partnera.
    • Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ