Jak możemy Ci pomóc?
Reklamacje
  • Reklamacja online
    • Reklamacje na produkty dostarczone przez Hebe Partnera należy zgłosić zgodnie z zakładką „Reklamacja produktu dostarczonego przez Hebe Partnera.


      Pozostałe produkty możesz zareklamować w kilku prostych krokach:
      guide-step-1
      Jeśli kupiony produkt ma wadę, możesz go zareklamować w ciągu 2 lat od momentu otrzymania przesyłki. .
      Pamiętaj aby zachować wadliwy produkt do czasu rozwiązania reklamacji.
    • guide-step-2
      Aby złożyć reklamację online, zgłoś ją do Biura Obsługi Klienta.
      Możesz to zrobić kontaktując się poprzez email: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
      W zgłoszeniu dołącz wypełniony formularz reklamacyjny
    • guide-step-3
      O kolejnych krokach zgłoszenia reklamacyjnego zostaniesz poinformowany przez Biuro Obsługi Klienta.
      Kontakt z naszej strony nastąpi najpóźniej do 14 dni roboczych. Wstrzymaj się do tego czasu z kolejnymi etapami zgłoszenia reklamacyjnego.
    • guide-step-4
      Włóż wadliwy produkt do paczki wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
      Wypełnij powyższy formularz. Dołącz go do przesyłki lub wyślij go e-mailem na adres: pomoc@hebe.pl lub na czacie.
      Te dokumenty są niezbędne, abyśmy mogli szybko i sprawnie rozpatrzyć Twoją reklamację.
    • guide-step-5
      Nadaj paczkę na poniższy adres.
      Zwrot/Reklamacja
      Hebe Centrum Dystrybucyjne
      ul. Przejazdowa 58
      05-800 Pruszków
    • guide-step-6
      Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
      O statusie Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie.
    • guide-step-7
      Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wymienimy produkt lub otrzymasz zwrot pieniędzy.
      Kwotę zwrócimy w takiej samej formie, w jakiej została dokonana płatność.
    • Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
  • Reklamacja w sklepie stacjonarnym
    • Reklamacja na produkty dostarczone przez Hebe Partnera należy zgłaszać zgodnie z zakładką „Reklamacja produktu dostarczonego przez Hebe Partnera. Nie możemy jej przyjąć w sklepie stacjonarnym. Informacje o tym przez kogo zostały wysłane konkretne produkty znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zamówienia i w szczegółach zamówienia pod nazwą „Dostarcza Hebe” lub „Dostarcza Hebe Partner".


      Nie ma możliwości reklamacji produktów opłaconych za pomocą PayPo lub Twisto w sklepie stacjonarnym. W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00


      Pozostałe produkty możesz zareklamować w kilku prostych krokach:
      guide-step-1
      Jeśli kupiony produkt ma wadę, możesz zgłosić go do reklamacji.
      Masz prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od momentu otrzymania przesyłki.
    • guide-step-2
      Zabierz ze sobą wadliwy produkt i dowód zakupu do wybranej drogerii Hebe.
      Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT.
    • guide-step-3
      Złóż reklamację w wybranej drogerii Hebe.
      Możesz żądać wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy. Aktualną listę adresów sklepów Hebe znajdziesz tutaj
    • guide-step-4
      Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia.
      O statusie Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie.
    • guide-step-6
      Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wymienimy produkt lub otrzymasz zwrot pieniędzy.
      Środki otrzymasz w takiej formie jak dokonywałeś płatności.. Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
    • Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
  • Reklamacja u Hebe Partnera
    • Informacje o tym przez kogo zostały wysłane konkretne produkty znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zamówienia i w szczegółach zamówienia pod nazwą „Dostarcza Hebe” lub „Dostarcza Hebe Partner”.

      Reklamacje na produkty dostarczane bezpośrednio przez Hebe Partnera należy zgłosić bezpośrednio do Hebe Partnera lub za pośrednictwem naszego Biura Obsługi Klienta.

      guide-step-1
      Jeśli kupiony produkt ma wadę, możesz go zareklamować w ciągu 2 lat od momentu otrzymania przesyłki.
      Pamiętaj aby zachować wadliwy produkt do czasu rozwiązania reklamacji.
    • guide-step-2
      Aby złożyć reklamację online, zgłoś ją do Biura Obsługi Klienta.
      W zgłoszeniu dołącz wypełniony formularz reklamacyjny od Hebe Partnera - znajdziesz go w paczce z zamówieniem lub wiadomości e-mail otrzymanej od Hebe Partnera.
    • guide-step-3
      O kolejnych krokach zgłoszenia reklamacyjnego zostaniesz poinformowany przez Biuro Obsługi Klienta, które przekażę sprawę do Hebe Partnera.
      Przekażemy Twoją sprawę do Hebe Partnera i dopilnujemy, abyś otrzymał kontakt najpóźniej do 14 dni roboczych. Wstrzymaj się do tego czasu z kolejnymi etapami zgłoszenia reklamacyjnego.
    • guide-step-4
      Włóż wadliwy produkt do paczki wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym od Hebe Partnera.
      Jeśli Hebe Partner wymaga zwrotu wadliwego produktu wypełnij jego formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki.

      Te dokumenty są niezbędne, aby Hebe Partner mógł szybko i sprawnie rozpatrzyć Twoją reklamację.
    • guide-step-5
      Nadaj paczkę na adres Hebe Partnera
      Adres znajdziesz na formularzu zwrotu, jeśli go nie posiadasz skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
    • guide-step-6
      Hebe Partner rozpatrzy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
      O statusie Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie.
    • guide-step-7
      Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Hebe Partner wymieni Twój produkt lub zleci zwrot pieniędzy.
      Zwrot otrzymasz w takiej samej formie, w jakiej została dokonana płatność.
    • Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ